Regulamin ligi!
1.# Mecze 1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 12, 2 mapy
1b. Mecze fazy play off gramy systemem 1 mapa mr 15 5on 5
2.# Punktacja 2a. Faza grupowa: Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt . Porażka - 0 pkt.
2b. Faza play off Drużyna, która przegra odpada z ligi, zaś zwycięzca przechodzi dalej.
3. # Mapy 3a. Faza grupowa: de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_cpl_mill, de_train
3b. Faza play-off de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train, de_cpl_mill, de_tuscan
4. # Cheaty 4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
5. # Skrypty 5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak: * no recoil * bunnyhop * burst fire * 180 turn script * awp fast zoom script
6. # Gracze 6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa) 6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
7. # Konfiguracja serwera 7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Dozwolone jest ustawienie opcji mp_fadetoblack 0.
8. # W/O 8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.
9. # HLTV / Dema 9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
10. # Zachowanie graczy 10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
10b. Nie wolno używać przekleńst w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
11. # Czas podawania wyników meczy 11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny. 11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
12. # Pierwszeństwo w zapisach 12.b Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to: 1. Klan non steam + serwer 2. Klan non steam
13. # Ustawienia gracza Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać: ex_interp 0.01 - 0.03 cl_updaterate 80 - 101 cl_cmdrate 80 - 101 Grafika ustawiona na 32 bity.
14. # Clan Leader każdego klanu 14a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.
15. # Dyskusje 15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
16. # Media z meczu 16a. W poście meczu umieszczone musi być : - screeny smoków wszystkich graczy ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ) ( brak 1 screena - 2 / + 2 ) - dema nalezy przechowywac prze tydzien od daty meczu - obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e
17 . # Spóźnienia 17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5. .
|